Bangi Sentral!

11:09 anis 0 Comments

Assalamualaikumm!!! bedebeeb bedebeeb 

wassp guys? 
like usual aku baru habis kelas hari jumaat apa lagi update blog ahh smentara menunggu masa nk join ceramah sebab ye lah nak mengisi masa lapang sbb housemate aku pun banyak yg ada class lagi *eceh padehal nak kumpul kupon je kau niss mengaku pelis* wei manada aku mai sebab nk dengar ceramah K. 

so tajuk kali ni? 
BANGI SENTRAL!!!!

haha hari isnin lepas which is betul2 after balik cuti raya tu Aku, Aifa,Syaza n Una pegi bangi sentral uhukss hahahahah kieorang sewa kereta sorang pakcik ni, pakcik Fauzi. nk nombor? ws me k hahah sejam RM 8 so kiteorg pegi lama gak kot ntahlah sbb smpai exceed masa yg kiteorg dah tetap kan ahaha. 

so pegi sana aifa nk cari jubah tapiiiiiiiiiii
banyak kedai tutup beb hahaha maklumlah bru lepas cuti raya kan *sape je yang nk bukak kedai baru raya berapa hari pelis lah korang apesal tak terfikir dow* so kiteorg decided nak makan kat chemistry lab tapiiiiii
banyak tapii pulak entry kali ni gais, chemistry lab bukak tapi kitchen dia tak ready lagi sbb out of stock ingredients kot haa something mcm tu. so kiteorg pegi la makan katttttttt
ZAWARA COFFEE. okaylah not bad for food hunters out there, yg suka spaghetti or beef burgers okay cun aku suggest korang gi situ k spaghetti thai kot ntah aku lupa okaylah sedap n aku punya beef burgers ala2 serunding hahaha sedappppp!!! 

ok next destination, actually nk pegi bangi gateaway tapi sebab syaza nak sangat pegi IOI en so kiteorg pegilah ioi so lama gak la kat ioi. 

dari dengkil ke bangi - syaza bawak 
area bangi n ke ioi - Aifa bawak 
keluar parking ioi smpai dengkil - Aku bawak (hewhew)

Una? always be our pasenger hahahha 

ada satu part kelakar ni tau betul2 baru keluar dari jalan ioi tu aku terlupa pakai seatbelt, so aku suruh la syaza tarikkan seatbelt aku *ada video tengoklah kalau rajin aku letak k* macam kabutgila aku time tu sebab nk kona tuptup elok2 je syaza dah pakaikan aku seatbelt aku pun dah kona ke kiri tiba2 beb ade roadblock hahahahahahaha acah steady ah padehal baru pakai seatbelt. aku pun slow2 la syaza turunkan tingkap

polis : akak nk ke mana ni 
syaza : aaa uitm dengkil
polis : oooo haa jgn lupa nyanyi lagu uitm dihatiku 
syaza : *gullp* 

syaza naikkan je tingkap, aku tekan minyakkkkkkkk terus semua berdekah siot dalam kete HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA mmg terkenal betul ayat uitm dihatiku ni hahahahah aku syak ahh polis tu pun graduate uitm dulu #eh hahahahahah 






okaylah sistur nk siap2 pegi dengar ceramah 
oh ya haritu ade orang suruh anis buat movie review lagi nnti ada masa saya buat insyaAllah :) 



lots of loves,
ANISFAHMIZAR

0 lolipops: