First Test be like n etc

10:21 anis 0 Comments



Assalamualaikum n goodmorning ppl harini class habis awal dari biasa n im fasting so tkde lah pergi breakfast so banyak masa free giteww update lah blog kejap pasal test semalam.

alahaiii noks test semalam ade yg rasa mcm " bengap nya anisatul ni" sebab? eja dictionary pun boleh salah n thesaurus. eeeeeeei apa masalah kau ha? hahahahaha 

bak kata jimb " ala biasalah test en" yeah so apa2 pun what past is past lek sudeeeee
pastu aku balik2 test tu dah pukul 5:30 cmtu ngntuk dia usah cakap nauzubbilah dowww mlm tu tido awal dooooo entah rasa penat cena taktau nk habaq

pastu semalam aku gi berbuka posa kat anjung mcm biasa ahh ngn tiha n aidot...

pastu pastu

pastuuuuu 

aku gi keluarkan duit kat ATM machine pastuu botol ayaq aku dok tinggai kat ataih machine ATM tu pastu ade laki kat belakang aku ni mcm cakap2 gaye mcm marah kiteorg ( maybe sebab aku potng line hahahahaha) *member2 jagakan tempat biaseleww* pastu aku turun guna lif baru sedar aku punya botol tertinggal . aku nak naik lif balik nk ambik botol air tu laa pastu tetiba dengar bunyi tikus *ala macam org selalu dok buat tu chuiiiii chuiiii ala guna mulut kena muncung kan mulut tu* pastu member aku terpandang lah rupanya laki yg baris belakang aku tadi tu haa ambikkan botol air aku letak atas meja aduh malu pulak aku dah la dia angkat botol air aku tinggi2 nk tunjuk satu anjung paaa anyway ceq tak dan nk cakap mekasih dia dah blahhh mekasih lahh hamba allah hahahahaha 

okay habis cerita yang pertama jap jap cerita kedua apa? 

ohhhh hahahahahahah

jap eaa jap eaaa 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
tadaaaaa~~~~~~
(kau boleh nampak tak kasih sayang aku bercurah curah kat classmate aku ni?) 

HAHAHAHAHAHA chia chia sangat entah sebenarnya aku saja letak sebab hmm sebab rasa mcm cantik pulak lol hahahah bukan, aku baru jumpa gambar sesuai nk gantikan untuk wallpaper desktop yang tak kembang dan penyek.

*maybe sebab gambar ni melintang dan tak terlalu tinggi sebab tu macam sesuai* 
*and mungkin juga seketoi anisatul looking so good in tht pic lol*
*and mungkin juga kasih sayang terhadap classmate sudah mekar berbuahh?*

next class is at 12:00 soooooo bye tido2 lu sap kok lu sap weed lu hahahahaha


lots of loves,
ANISFAHMIZAR



0 lolipops: